Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Vitafoods Europe 2024.

Nakon velikog uspjeha ove godine, Vitafoods Europe oprašta se od Ženeve i najavljuje preseljenje u Barcelonu sljedeće godine od 20.-22. svibnja

S rekordnih 70.000 m2 izložbenog prostora Vitafoods Europe održan u svibnju ove godine bio je najveći do sada. Više od 19.000 sudionika iz 162 zemlje posjetilo je izložbeni centar Palexpo da bi se upoznali s najnovijim zbivanjima, inovacijama i tržišnim trendovima te uspostavili nove kontakte s tvrtkama i kolegama iz cijelog svijeta. Ovogodišnji događaj zadnje je izdanje Vitafoodsa Europe koje se održava u Ženevi – nakon 26 godina organizatori su za mjesto budućih susreta najavili Barcelonu.

Govoreći o uspjehu ovogodišnjeg eventa, Julien Bonvallet, direktor u Informa Markets, izjavio je: „Bila nam je velika čast ponovno ugostiti posjetitelje koji su stigli sa svih strana svijeta da bi se međusobno povezali i učili na Vitafoodsu Europe u Ženevi. Izložbeni prostor bio je dupkom pun i možemo reći da smo na pravi način obilježili sva postignuća koja su obilježila proteklih 26 godina, a osjetilo se i uzbuđenje zbog najavljenih promjena koje slijede. Oduševljeni smo što je naš posljednji event u Ženevi bio najveći i najbolji do sada.”

Izdvojeni sadržaji

Kao rezultat sve veće uloge inovativnih tehnologija, ove je godine debi imalo Technology & Equipment Area – novo izložbeno područje  posvećeno isključivo tehnološkim inovacijama i opremi koji industriju „guraju“ naprijed. Finished Products Area – područje unutar kojeg se predstavljaju novi gotovi proizvodi, dobio je znatno veći prostor, a posjetitelji su ponovo mogli sudjelovati i na Future of Nutrition Summit koji se održao dan prije otvaranja vrata Palexpoa te na Vitafoods Europe Conference. Tijekom eventa proglašeni su i pobjedniciovogodišnjeg natjecanja Startup Innovation Challenge.

S proširenim područjem za predstavljanje tvrtki koje nude gotove proizvode ove je godine event ponudio još više mogućnosti za inspiraciju razvoja novih proizvoda. Godišnji rast ovog područja od 20% odražava sve veće mogućnosti za suradnju i u tom dijelu opskrbnog lanca, pa ne čudi iznimno velik broj dobavljača i proizvođača iz cijelog svijeta koji su svoje najnovije inovativne koncepte proizvoda i proizvode spremne za tržište predstavili potencijalnim kupcima i distributerima.

„Više od polovice posjetitelja dolazi na Vitafoods Europe da bi pronašla nove gotove proizvode“, izjavio je Bonvallet. „Povećano područje posvećeno gotovim proizvodima jača ulogu koju Vitafoods Europe ima u okupljanju cijele industrije nutraceutika, funkcionalne hrane i pića te dodataka prehrani. Distributeri i trgovci naša su četvrta najveća posjetiteljska skupina, a 80% posjetitelja iz tih kategorija dolazi kako bi dobili izravan pristup gotovim proizvodima. S obzirom da potrošači sve više preuzimaju brigu o svom zdravlju koristeći rješenja koja nudi naša industrija, svakodnevno se razvijaju još veće mogućnosti u razvoju proizvoda koji zadovoljavaju potrebe današnjih kupaca. Zato je za Vitafoods Europe ključno predstavljanje svih sudionika cijelog opskrbnog lanca.”

Izvori inspiracije 

S više od 44 sata različitih sadržaja koji su bili dostupni tijekom tri dana Vitafoods Europe 2024, posjetitelji su imali priliku dobiti uvid u trendove, izazove i prilike s kojima se industrija danas suočava. Na Vitafoods Europe Conference istaknute prezentacije održali su predstavnici Yakulta, Curiosity Researcha i TruDiagnostic Inc., a od sadržaja u okviru  Vitafoods Insights Theatre valja izdvojiti predavanja koja su održali Huel, Kline & Company i Nutrition Business Journal. Ekskluzivni sadržaji bili su odlično posjećeni i u sklopu Future of Nutrition Summita, tijekom kojeg su govornici iz TNO-a, Nuritasa i drugih pružili pregled i projekcije razvoja prehrambene i industrije nutraceutika u razdoblju od sljedećih pet godina.

Novi početak

Razmišljajući o posljednjem izdanju Vitafoods Europe u Ženevi prije preseljenja, Bonvallet dodaje: „Palexpo je pružio savršen dom za rast i napredak eventa tijekom svih ovih godina, pomažući nam da okupimo našu zajednicu i potaknemo napredak industrije. I kako se industrija razvijala, tako smo se razvijali i mi. Preseljenje u Barcelonu omogućit će nam rast u skladu s tržišnim potencijalom. Bilo da vam je ovo bio prvi Vitafoods Europe, ili posljednji u 26 godina dugom nizu, veselimo se što ćemo vas vidjeti u Barceloni otvarajući novo Vitafoods Europe poglavlje.”

inPharma je dugogodišnji medijski partner Vitafoods Europe.

Za više informacija posjetite: www.vitafoods.eu.com